دوست داشتن همیشه زیباست ...


A♥M

◕‿◕


love

حـــس قشنگیــــه یکــــی نگرانتــــــ بـــاشــــه،

 

یکـــی بترســـه از اینکــــه یـــه روز از دستتــــــ بــــده

 

و سعــــی کنـــه نـــاراحتتـــــ نکنـــــه !

 

حـــس قشنگیـــــه وقتــــی ازش جـــــدا میشـــــی:

 

اس ام اس بـــــده عـــــزیـــــــز دلــــم رسیــــد؟

 

قشنگــــه: یهـــــو بغلتــــــ کنـــــه،

 

یهـــــو تـــو ی جمـــــع در گوشتــــــ بگـــــه دوستــــــ دارم،

 

بگـــــه کــــه حواســــم بهتـــــــ هستـــــ.

 

حس قشنگیــــه ازتـــــ حمایتــــــ کنــــه،وقتــــی حق بـــا تـــو نیستــــ…

 

آره …

 

دوستـــــ داشتـــن همیشـــــه زیبـــــاستـــــ



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت21:27---10 آذر 1394
صدایم در برابر صدایت

بیصداست...

چشمانم در براربر چشمانت

نابیناست...

پس بدان که بی تو هیچم..

به اندازه ی تمام روزهای زندگی ام

" دوستت دارم "
پاسخ: منم خیلی دوست دارم عشقم ممنونم


m
ساعت22:57---28 آبان 1394

خوشبختی یعنی


در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام


دنیا معامله نمیکند . .
پاسخ: پس دوتاییمون خوشبختیم عزیزم


M
ساعت20:24---21 آبان 1394

نگفتی 20 اذر دقیقا چند سالت میشه
تازه پیامای قبلیم به دستت رسید؟

پاسخ: 20آذر دقیقا روز اول 17 سالگیمه صبح بدنیا اومدم ها

پیامای قبلیت رو نمیدونم کدومارو میگی ولی همه رو جواب دادم فکر کنم



M
ساعت13:29---19 آبان 1394

ایشالا خیر از جونیت بینی داشتم دق می کردم دیگه

پاسخ: من فدای تو بشم عشقم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| شنبه 16 آبان 1394برچسب:,| 19:26 | علی |